نوشته شده توسط : علیزاده

مخزن پلی پروپیلن :

پلی پروپیلن یک ترموپلاست سبک و بادوام است که چگال تر، سفت تر و قوی تر از پلی اتیلن است و همچنین دارای نقطه ذوب بالایی است. پلی پروپیلن به دلیل استحکام بالا و استحکام ساختاری خوب، می تواند به راحتی با استفاده از فرآیندهای جوشکاری مختلف با استفاده از تجهیزات هوای گرم، اکستروژن و همجوشی در مخازن ساخته شود. از این رو مخزن پلی پروپیلن نسبت به مخزن پلی اتیلن قوی تر و با دوام تر و مقاومت دمایی بالاتری دارد. استفاده از مخزن پلی پروپیلن برای سیو اسیدها یکی از رایج ترین موارد تقاضای آنها توسط مشتریان ما می باشد اما این تنها یک مورد از موارد استفاده از مخزن پلی پروپیلن می باشد.

 

مخازن پلی پروپیلن مدولار :

به عنوان یک مزیت از بین بسیاری از ویژگی های مفید پلی پروپیلن، مخازن ساخته شده از این ماده برای انواع کاربردهای آبکاری ایده آل هستند و به طور فزاینده ای در محیط های سخت کارخانه های فرآوری فولاد مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردهای اضافی مخازن پلی پروپیلن شامل ذخیره سازی آب آشامیدنی و طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ملایم تا تهاجمی از جمله سولفید هیدروژن، اسید اولئیک، محلول های عکاسی، کربنات پتاسیم، هیدروکسید منیزیم و بسیاری موارد دیگر است.

مواد پلی پروپیلن کمتر از پلی اتیلن برای ساخت مخازن استفاده می شود، اگرچه بسیار قوی تر از پلی اتیلن است و نقطه ذوب بسیار بالاتری دارد. علاوه بر این، ساختار کریستالی پلی پروپیلن بین ساختار پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) و پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) قرار می گیرد. مخازن پلی پروپیلن مزایای متعددی نسبت به مخازن فلزی سنتی مانند فولاد، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم دارند.

از مزیتهای مخزن پلی پروپیلن می توان به ساختار بدون درز آن اشاره نمود که مقاومت ضربه ای بیشتر و مقاومت برتر در برابر زنگ زدگی، خوردگی، مواد شیمیایی و افزودنی های سوخت را برای آنها فراهم می کند. علاوه بر این، مخازن پلی پروپیلن عملاً تخریب ناپذیر نسبت به مخازن فلزی که مستعد شکستگی و نشتی هستند، طول عمر بیشتری نیز دارند. مخازن پلی پروپیلن را می توان بر خلاف مخازن فلزی به راحتی برای جا دادن در محفظه های مخزن قالب بندی کرد و نصب آنها ساده است. یکی از روش های رایج ساخت مخازن پلی پروپیلن از طریق فرآیند قالب گیری تزریقی است.

 

در این فرآیند، گلوله های ذوب شده پلی پروپیلن به داخل یک حفره قالب باز تزریق می شود که سپس بسته می شود. در مرحله بعد، پلی پروپیلن گرم شده با استفاده از آب یا سیالات دیگر خنک می شود که در سیستم خنک کننده قالب به گردش در می آید و بنابراین برای استخراج گرما استفاده می شود. سپس مخزن پلی پروپیلن در قالب تحت فشار بالا نگه داشته می شود تا زمانی که جامد شود و بتواند از قالب خارج شود.

تولید مخازن پلی پروپیلن :

 پلی پروپیلن دارای وزن مخصوص کم پلاستیک کلاس الفین می باشد. خواص شیمیایی و الکتریکی و صلب است. به طور معمول +0 °C، +100 ° C در محدوده دمایی C استفاده می شود. در صنایع مهندسی، شیمیایی و برق. متداول ترین کاربرد آن ساخت قطعات و تجهیزات مخازن ذخیره سازی و همراه با آنها می باشد. مخزن پلی پروپیلن برای ذخیره مواد شیمیایی، در تصفیه خانه های تصفیه آب و فاضلاب ترجیح داده می شود. امکانات شما با تجربه ما در ساخت مخازن راه حل های دائمی ارائه می دهد. ما آماد تولید مخزن پلی پروپیلن با ظرفیت 100 تا 1000000 لیتر هستیم. این طراحی نیاز به مواد  متریال با کیفیت و بهره مندی از طراحی سه بعدی و و آنالیز درست دارد.  

مخازن ما با طراحی مناسب ساخته می شوند که با نیازهای حمل و نقل شما مطابق با فرآیند شما طراحی و ساخته می شود. ابعاد تولید ما مطابق با الزامات اولین کاملاً انعطاف پذیر در اندازه و ضخامت است.

انواع اجزا مخازن پلی پروپیلن :

میکسر (مخلوط) مخزن :

 

پردازش شیمیایی، راکتور شیمیایی، میکسر برای تولید مخزن پلی پروپیلن اختلاط همگن، آماده سازی شیمیایی، جلوگیری از رسوب، جداسازی و غیره. ما مخزن مخروطی و همزن را برای نیازهای شما تولید می کنیم.

شفت همزن :

تیغه ها بر اساس کاربری زمین و محیط پی وی سی - PP و یا از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

تولید مخزن پلی پروپیلن سرپانتین :

مقاومت شیمیایی گسترده به لطف مخازن ذخیره سازی و حمل و نقل ما باید با ایجاد درخواست طراحی مناسب سطح داخلی یا سطح بیرونی سیم پیچ گرمایش ساخته شده با لوله کامل یا نیم لوله - خنک کننده تولید شود.

ساخت مخزن پلی پروپیلن سفارشی :

به لطف مقاومت شیمیایی جامع مخازن خود راه حل هایی را برای تمام نیازهای شما در اندازه و هندسه سفارشی ارائه می دهیم . تجهیزات آزمایشگاهی، ظروف نمونه، غوطه وری، استخرهای اسید، کفپوش، جعبه، سینی و جعبه و ... موجود است.

ابعاد تولید ما مطابق با الزامات اولیه کاملاً انعطاف پذیر از نظراندازه و ضخامت است.

مخازن پلی پروپیلن برای آب

مخزن پلی پروپیلن شرکت پایپ گستر  از 20 سال گذشته از ترموپلاستیک پلی پروپیلن تا ظرفیت 200 متر مکعب  برای مصارف صنعتی و خانگی ساخته می شود و همچنین این شرکت برای ساخت مخازن پلاستیکی خود از انواع پلیمرهای گرمانرم - پلی اتیلن (HDPE، HDPE)، پلی وینیل PVC ،کلرید ، و همچنین PVDF و E-CTFE تا حدی فلوئوردار استفاده می کند.. ظروف ترموپلاستیک با استفاده از فناوری های مدرن برای پردازش و جوش مواد پلیمری تولید می شوند.

قیمت مخزن پلی پروپیلن :

مخازن پلی پروپیلن با توجه به نقشه های مشتری ما تولید می شوند و از کاربردهای آنها می توان به مخازن پلی پروپیلن برای ذخیره محلول های شیمیایی - اسیدهای مختلف، قلیایی ها، کودهای معدنی؛ مخازن آب پلی پروپیلن اشاره نمود.  تولید ظروف پلی پروپیلن مطابق با شرایط مرجع و با در نظر گرفتن ابعاد هندسی ظروف، ترکیب محلول های بارگیری شده و دمای عملیاتی، نازل های تکنولوژیکی انجام می شود. قیمت مخزن پلی پروپیلن برای سیو اسیدها انواع سیال خورنده و مواد شیمیایی با قیمت مخزن پلی پروپیلن ویژه نگهداری آب متفاوت است. با توجه به ظرفیت مخزن، قیمت مخزن پلی پروپیلن متفاوت خواهد بود. ضخامت و تعداد آسترهای موجود در مخزن پلی پروپیلن بر قیمت مخزن پلی پروپیلن تاثیر خواهد گذاشت. برای استعلام قیمت مخزن پلی پروپیلن با همکارن بنده در گروه صنعتی پایپ گستر تماس برقرار نمایید.

مزایای مخزن پلی پروپیلن تولیدی شرکت پایپ گستر :

1-تولید ظروف پلی پروپیلن با توجه به نیاز و سفارش مشتری

2-سهولت نصب و همچنین عمر طولانی ؛

3-ما یک محاسبه کامل از طراحی انجام می دهیم: ضخامت بدن، انتخاب پلاستیک.

4-استفاده از پلاستیک های مهندسی مختلف - پلی اتیلن، پی وی سی، پلیمرهای نیمه فلوئوردار (PVDF، E-CTFE) بسته به شرایط عملیاتی.

5-کامل با اتصالات فرآیند

6- ظروف ساخته شده از پلی پروپیلن را می توان برای نگهداری مواد غذایی یا مواد شیمیایی استفاده کرد.

در پیکربندی اولیه، مخازن آب پلی پروپیلن مجهز به موارد زیر است:

اتصالات تخلیه - Du32 میلی متر - رزوه ای؛

اتصالات پرکننده - DN50 میلی متر - رزوه ای؛

لوله سرریز - DN110 میلی متر؛

دریچه منهول - قطر 500 میلی متر.

در صورت درخواست، اتصالات پلی پروپیلن اضافی نصب می شود.

نصب لوله ها با استفاده از جوش اکستروژن انجام می شود که استحکام و محکم بودن اتصال را تضمین می کند.

مخازن پلی پروپیلن جوش داده شده برای مصارف صنعتی :

ظروف صنعتی ساخته شده از پلی پروپیلن بر اساس نقشه ها یا مشخصات فنی خریدار ساخته می شوند.محدوده مخازن پلی پروپیلن تولیدی شرکت پایپ گستر شامل طرح های استاندارد مخازن پلی پروپیلن با حجم 10، 15، 20، 30، 40، 50، 100 و 200 متر مکعب می باشد. برای محاسبه ساختار مخازن پلی پروپیلن برای پروژه خود، لطفاً با متخصصان ما تماس بگیرید حتماً ترکیب محیط بارگذاری شده، چگالی، دمای عملیاتی را مشخص کنید. از نظر ساختاری، مخازن پلی پروپیلن از استوانه عمودی یا مستطیل شکل (مربع) در فولاد ساخته می شوند. شکل کف مخزن پلی پروپیلن توسط مصرف کننده تنظیم می شود ( مستقیم، مایل یا مخروطی ) . مخازن ساخته شده از پلی پروپیلن با کف مخروطی بر روی پایه های فلزی یا پلاستیکی ساخته می شوند. تولید مخازن پلی پروپیلن بر اساس توصیه های DVS انجام می شود.



:: برچسب‌ها: مخزن پلی پروپیلن ، قیمت مخزن پلی پروپیلن ، تولید مخزن پلی پروپیلن ، فروش مخزن پلی پروپیلن ، خرید پلی پروپیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()